
La Costa da Morte estará representada estos días en Madrid Fusión, el encuentro de alta gastronomía que comienza este lunes y finaliza el miércoles 25. Irán de la mano de la Diputación de A Coruña, que por primera vez contará con un stand propio en este evento dirigido al público profesional que se celebra en Ifema.
El organismo provincial apuesta por la presencia directa de productores en el stand institucional, en el que estarán presentes la Asociación Profesional do Percebe da Barca (Muxía), la Despensa D´Lujo, de Erbecedo (Coristanco), y Costumes Galicia Empanada Artesá, de Carballo. De fuera de la comarca acudirán A Conserveira, de Pobra do Caramiñal; Queixería Galmesán, de Arzúa; y Choiva Viños (de la Indicación Xeográfica Protexida Betanzo, Barbanza e Iria.
El vicepresidente y diputado de Turismo, Xosé Regueira, destaca que la participación en este evento es “unha oportunidade para que produtores e cociñeiros da provincia incrementen os seus contactos nun mercado moi exclusivo, máis tamén par que os profesionais que participan no congreso poidan testar a calidade e a competividade dos nosos produtos e da nosa cociña”.