
Los socialistas comparecieron este jueves delante del centro de salud de Carballo para denunciar la “política de recortes” de la Xunta en la sanidad de Bergantiños y exigir al Gobierno gallego que revierta esta situación. Estuvieron en Carballo Llanos Castellanos, secretaria de Xustiza, Relacións Institucionais e Función Pública de la ejecutiva del PSOE, acompañada por representantes del PSdeG provincial, así como Aitor Bouza, miembro de la ejecutiva provincial, y Sergio García Villar, coordinador comarcal de los socialistas de Bergantiños.
“A comarca de Bergantiños, como moitas outras en Galicia, está a padecer o desleixo da Xunta de Galicia en materia sanitaria”, apuntó Aitor Bouza. “Esiximos ao goberno de Alfonso Rueda que abandone esta política de recortes que provoca que moita xente non teña acceso a un servizo de calidade, óptimo e universal”, añadió. “Neste sentido, os socialistas apoiaremos as reivindicacións da cidadanía nestas materias”, concluyó.
Por su parte, Llanos Castellanos apuntó: “Es lamentable que una comunidad autónoma haga regalos fiscales a los más ricos pero no dé fondos para la sanidad. Un total de 17.000 gallegos se beneficiarán del regalo fiscal del Partido Popular en el impuesto de patrimonio, pero más de 2’7 millones de gallegos sufrirán los recortes sanitarios”.
Por su parte, Sergio García Villar, calificó la situación de “deixadez total por parte da Xunta. Moitos concellos da comarca non teñen pediatra no verán e teñen que trasladarse a Carballo. Outros non contan con matrona no centro de saúde”. “A última desfeita da Xunta foi obrigar aos nosos maiores a desprazarse a Carballo para vacinarse, cando a maioría dos anciáns non conducen”, concluyó el responsable comarcal.