Los socialistas acusan al PP de evitar hablar en campaña de los problemas que preocupan la gente

El candidato del PSdeG-PSOE al Senado en la provincia de A Coruña, Xosé Sánchez Bugallo, y el secretario de Organización del PSdeG, José Manuel Lage Tuñas, protagonizaron este sábado un reparto de propaganda electoral en Malpica de Bergantiños.
Bugallo aprovechó para criticar el “intento de evitar falar dos temas que realmente preocupan á poboación” por parte del PP en la campaña electoral. “Por exemplo, cando evitan falar do tema da actualización das pensións co IPC, da estabilidade no emprego, do aumento do SMI, que nos tres casos tiveron a oposición permanente do Partido Popular”, señaló.
El candidato socialista al Senado afeó al PP “o intento de desviar a atención, por exemplo co tema de Correos, que saben que é unha falsedade”.
Por su parte, Lage Tuñas advirtió que la “verdadeira ameaza non é Vox”, sino que el PP llegue al gobierno “sen regras e con enganos masivos” para reeditar “recortes e privatizacións”.
Lage Tuñas señaló que los socialistas gallegos centrarán los últimos siete días de la campaña electoral en pedir un voto “útil” a los ciudadanos progresistas que apuesten por “un país de dereitos e non de dereitas”.