
El BNG de Cee lamantó en un comunicado que el Concello decidiera no celebrar un año más la Feira do Libro del municipio. La agrupación nacionalista hizo una petición a la alcaldía y a la propia concelleira de Cultura en abril del año pasado para que el evento fuese recuperado en agosto de año pasado pero, denuncian, su propuesta, no fue atendida en ese momento y tampoco se ha tenido en cuenta para este.
“A Feira do Libro de Cee foi referente literario da comarca durante moitos anos, desde que no ano 1988, da man da Concellería de Cultura en mans do BNG, e do daquela portavoz e concelleiro Pepe Cañizo, se celebrase a primeira edición”, recuerdan desde la formación nacionalista. A lo que añaden que, “durante os case vinte anos de vida, numerosos persoeiros da literatura teñen pasado polas distintas edicións, desde Xosé Neiras Vilas e Avilés de Taramancos, até os locais Miro e Rafa Vilar, Concha Blanco e María Canosa ou os irmáns Creus”.
Serxio Domínguez aseguró que era una cita era esperada por los amantes de la literatura y los vecinos durante todo el año, formando parte de los numerosos actos festivos y culturales de cada agosto.