Mi cuenta

Las notificaciones están bloqueadas. ¿Cómo desbloquear?

Mi cuenta

Las notificaciones están bloqueadas. ¿Cómo desbloquear?
Muxia

El PP de Muxía acusa al alcalde de usar la subida de los precios como excusa a su “pésima” gestión

0620_wayalia_redideal_251121_carlos
0620_bonilla_redideal_251121_veronica
liceo620
MCDONALDS 620X50

Sandra Vilela, portavoz del PP de Muxía, acusó al alcalde, Iago Toba, de utilizar la subida de los precios de la luz y el agua para excusar su “pésima xestión económica” y utilizar una parte de los fondos del plan complementario de la Diputación para pagar gasto corriente. “Estamos ante un novo truco dun trileiro como é o alcalde de Muxía que, en lugar de recoñecer a súa nefasta planificación escúsase na subida da luz e da auga”, afirmó.

Vilela apuntó a que hace dos meses ya se utilizaron 150.000 euros para pagar los recibos del agua y del suministro eléctrico por lo que, critica, “o que sucede en Muxía é unha auténtica barbaridade. Temos a un alcalde que nin goberna, nin xestiona e, o que é peor, as consecuencias de todo iso afectan os recursos da xente do concello que queda sen outros servizos que son máis que necesarios”.  Aseguró que la mala gestión económica también queda demostrada en el hecho de que no se haya pagado la Festa dos Maiores que se celebró en mayo. “Estamos a falar dun asunto moi serio, tendo en conta que, de non arranxalo, os veciños de Muxía pódense quedar sen as partidas que lles corresponde dos Orzamentos Xerais do Estado e sen as subvencións que outorga o Goberno Autonómico”, alertó.

0620_alba_cocinas_redideal_251121_cristina
0620_arte_floral_calo_251121_carlos
0620_dans_relojeros_redideal_260109_cristina
0620_pazo_santa_cruz_redideal_251121_cristina
0620_puertas_delfin_redideal_251212_cristina
PRIMERA-LINEA-620
lacabaña620