El BNG tilda de "esperpento" la posibilidad de gastar 1,2 millones en calentar el agua del Aquapark

El BNG de Cerceda califica de “despropósito” y “esperpento” la posibilidad de que el Concello invierta 1,2 millones de euros en incrementar la temperatura del parque acuático “nun par de graos”.
Los nacionalistas recuerdan que ya en 2006, con José García Liñares al frente del Concello, se trató de hacer lo mismo mediante una inversión de 800.000 euros.
“A verdade é que deben de ter algún tipo de trauma coa temperatura da auga os últimos alcaldes de Cerceda. Nesa inversión do ano 2006 lembramos que esoutros paneis soamente estiveron operativos un ano posto que non se fixo o mantemento. Unha auténtica proeza de como tirar os cartos dos veciños e veciñas de Cerceda”, dicen.
“Se xa a anterior pretensión de quentar a auga nos pareceu unha verdadeira estupidez, agora isto xa non ten nome, debe de ser cousa de frenopático. Porque volvemos a dicir a cifra: preténdense gastar 1,2 millós de euros en quentar auga a ceo aberto”, recalcan.
Para el BNG cercedense “o esperpento segue instalado no noso concello”, por lo que concluyen afirmando que “resulta lamentable e vergonzoso ter que ver como se tiran tantos cartos”.